Jak poprawnie logować się do konta?

Przed pierwszym zalogowaniem do konta:

– na TV: Jeśli już miałeś kiedykolwiek konto Premium, przywróć ustawienia fabryczne smart TV tak aby aplikacja Netflix automatycznie wylogował Cię ze starego konta premium.

– na Laptopie/PC: wyczyść pliki cookies w przeglądarce (Instrukcja jak to zrobić)

– na telefonie: Usuń aplikację Netflix oraz zainstaluj ją ponownie.


W każdym z przypadków zmień adres IP -Odłącz router z gniazdka na 30 sekund (Jeśli masz internet radiowy odłącz również antenę z zasilania na kilka sekund)

Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Prawdopodobnie nie zastosowałeś się poprawnie do wskazówek które otrzymałeś w pierwszym  mailu

Dlaczego moja kwota przy płaceniu zwiększyła się o 4zł?

Przy dokonywaniu płatności HOTPAY zaznaczyłeś wszystko i akceptowałeś:

“Chcę przystąpić do Programu Ochrony Kupujących i akceptuję jego regulamin dostępny tutaj. Koszt uczestnictwa wynosi 3.99 PLN.”

 

Jeśli nie chcesz płacić dodatkowo 3,99 PLN wystarczy tylko odznaczyć program ochrony kupującego.