§1  Zamówienia realizowane są automatycznie. Urzędujemy 7 dni w tygodniu, zwykle od 8.00 do 22.00, jednak czas ten może być dłuższy lub nieco krótszy. 

§2  Realizujemy zamówienia po otrzymaniu należnej kwoty. Informacja o stanie realizacji oraz dane konta serwisu są wysyłane na e-mail podany w formularzu płatności

§3  W przypadku problemów technicznych, takich jak: awaria internetu, prądu, serwera, posrednika płatności, banków, któregoś z serwisu itd. czas realizacji może się wydłużyć.

§4  W przypadku wpłacenia niższej kwoty aniżeli powinna zostać wpłacona, konta wysyłamy dopiero po otrzymaniu pełnej należności.

§5  Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego transferuj.pl 

§6  Płatności sms przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego dotpay.pl 

§7  Nasze konta pochodzą z legalnego żródła, prosto od serwisów gdzie mamy status Resellera.

§8  Po realizacji zamówienia zwrot konta premium i jednoczesny zwrot pieniędzy jest niemożliwy. W przypadku nie działania konta wysyłamy nowe dane dostępowe

§9  W przypadku blokady kont z winy serwisu hostingowego, lub w przypadku zamknięcia serwisu hostingowego zwrot pieniędzy jest niemożliwy. 

§10  Nie odpowiadamy za prędkości pobierania gdyż nie od nas to zależy. Prędkość zależy od internetu klienta i od aktualnego stanu serwerów hostingu do, którego klient zakupił konto premium.

§11 Informacje zamieszczone na naszej stronie dotyczące limitów ściągania mają charakter wyłącznie orientacyjny. Szczegóły najlepiej doczytać bezpośrednio w regulaminie serwisu do, którego zamierzasz zakupić konto premium

§12  Reklamacje oraz wszelkiego rodzaju niedopatrzenia ze strony naszego serwisu proszę zgłaszać z adresu e-mail